pendekar

Tak tau lah if aku tak insaf akan agree/suka, tapi I think I kena juga letak this video here.

Kalau ada satu benda yg I share in common with my mom, is that kita ada... erm... soft spot? untuk para tentera kita. Especially tentera udara dan laut ye. Tee hee.

Saya tahu topik ini boleh membawa byk perdebatan dr byk sudut yg lain, jadi let me just say that I just want to focus on the romanticized idea of berjuang untuk sesuatu with all your heart, dengan penuh keikhlasan dan ketulusan. Pastinya if a girl can feel that in a guy, she will stick with him till the end of time, regardless of whether or not you are good in bed. Statement ni mesti akan membuatkan aku tak insaf rasa seperti hendak muntah, but I think there's truth in it, walaupun mcm naive nak hidup. I also understand that some guys may not want/need a person to "stick with them till the end of time", but like I said, that is a different story, and is not the main focus here.

Silalah focus kepada lagu yg penuh semangat ini, dan gambar abang-abang yang sangat smart, fulamak, dan tak tau lah apa lagi nak cakap.






Hmm. Tak kira bangsa dan negara guys mmg akan nampak segak bila kemas beruniform... dan pada saya uniform dlm video ni nampak sangat bersih dan comel. (Uniform sekolah, discuss pada hari yang lain ya). 

Here's another video of the actual kawad... reminds me of those days when I used to watch those high school marching bands competition on TV. Tapi ni tahap yang luar biasa lah, like I said, because of the sweet uniform. :)

There's also a nice girl singing along to this video, but she didn't remember the lyrics. Takpelah, she's still a darling for uploading anyhow.






Yg tiba-tiba bersemangat,
aku yg berdosa

1 comment:

  1. Sorry, I have to say this post mengecewakan. Ingatkan ada lelaki beruniform is going to do something. Sila bersemangat untuk lebih berdosa okay next time?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...